Denssan

Fredag igen och jag älskar det!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag kan inte riktigt förstå att det redan har gått en vecka sedan jag var hemma hos min älskade syster och mina små troll <3 Dagarna går så jädrans fort!
Men idag är det alltså fredag igen! Vi har inte planerat kvällen än, men det lutar år att träffa svärföräldrarna och mina föräldrar, det tycker jag om =) Men det är inte helt hundra än, vi får helt enkelt se under dagen.

Har inte så mycket annat planerat i helgen. Det som är prio ett för mig är att vi får hem vårt matbord och våra stolar så vi kan få i ordning i storarummet, så det ska vi fixa i helgen.
Annars blir det nog mest lugnt. Om det blir bättre väder (vilket jag verkligen hoppas) så ska jag försöka ta en långpromenad med kusinen och hennes lilla Buddha, så kan Shira få busa av sig lite =)
Det blir nog också mycket vila med, jag är helt slut! Somnar tidigt på soffan på kvällarna. Det här med att vara gravid tar verkligen på krafterna!

Var förresten hos min söra kusin igår och klippte mitt hår. Nu är det kort till axlarna, men det behövdes! Den senaste tiden har jag tappat så mycket hår! När jag har duschat så har jag kunnat dra av flera tussar =/ Så det behövdes klippas, nu ser det friskt och fräscht ut igen, min kusin är helt klart bäst <3

Cissi: Jag lovar att det ska komma nya bilder på magen! Och på min nya frisyr ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: