Denssan

Vad ska man skriva?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har varit inne flera gånger på min blogg både idag och igår. Men jag kan inte komma på ett skit att skriva om!
Vad har hänt? Har mitt liv verkligen blivit så tråkigt att jag inte kan skriva några rader?
Ja mitt liv har förändrats mycket det senaste året, till mycket bättre! Jag har världens vackrast dotter, min älskade fästman , underbar lägenhet, jag har fått underbara nya vänner och har förlorat några vänner. Men de jag har förlorat kan gärna bli borta, ni behövs inte :)
Kan bara säga att jag trivs med det jag har nu, mitt lugna och fina liv. Det kanske är därför man inte skriver så ofta?

Håller i alla fall på att planera i mitt huvud inför resan till Stockholm med min älskade syster i helgen! Vi ska ju se Idolfinalen och njuta av storstaden :) Ska bli mysigt att komma iväg med syster helt själv, det var många år sedan vi gjort något bara vi två! Ser verkligen fram emot denna helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: