Denssan

Hjärnlös

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag sitter och väntar på min svärmor. Hon kommer med saffran till mig, som jag glömde när jag var och handlade. Hur kan man glömma saffran när det är Lussekatter jag ska baka? Mitt huvud är inte vad det en gång har varit! Känner mig ganska så "tappad", kan man säga så om sig själv? Jag glömmer saker dagligen, vad har hänt med mig? Jag vet att när man ammar så får man "gröthjärna", men det var flera månader sen jag slutade med det, hur länge sitter det kvar?? Snälla kan inte min hjärna komma tillbaka?? Jag saknar dig! /Denise

Kommentarer

  • Louice säger:

    Det e helt NORMALT... hahahah. Man blir liksom så när man blir mamma, det e något som ingår!!! <3

    2011-12-02 | 23:16:45
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: