Denssan

Rallylydnad

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ikväll är det dags för mig att sätta igång med hundkurser tillsammans med Annika. Som det ser ut nu så blir det regn, men jag hoppas verkligen inte det!
Det är Rallylydnad som vi ska sätta igång med, jag har saknat våra kurser, det ska bli superskoj =)
Vår lilla prinsessa är verkligen inte liten längre. Hon ska inte ligga ner utan bara stå men helst sitta. I vagnen får man palla upp henne med kuddar så att hon sitter, funderar på att ta fram sittvagnen nu, men det är kanske för tidigt? Hon är bara 4,5 månad det lilla busfröet.
Nu när jag skriver så sitter hon i sin gåstol sidan om mig och hon verkligen älskar det! Även om hon inte når ner så ska hon stå i den, lillfisen <3
Annars händer här inte så mycket. Det är lugnt och skönt och jag älskar det =)
Jo förresten jag har börjat på LCHF dieten. Har varit riktigt duktig måste jag säga, inte fuskat än i alla fall =) Jag ska ner de få kilon som jag har kvar, jag vill komma i mina underbara jeans, som jag saknar dem!
//Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Vad kul att du drar igång med hundkurs igen!

    Och vad flitig du är som kör LCHF.

    Hoppas jag får träffa fina Hollie snart igen (å dig å Marcus oxå såklart!)

    Hör av dig ang datum, om något passade=)

    Idag har M röntgat foten igen.... Inget brutet. Men denna otursfågel är röntgad fler ggr än de flesta..

    Stor kram

    2011-08-29 | 20:34:09

Kommentera inlägget här: