Denssan

Just det, jag har ju en blogg!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är ledsen att jag har glömt bort dig, men så är det!
Kan försöka att vara duktig på att uppdatera från och med nu, men jag kan inte lova något, Sen beror det på om jag har läsare kvar ;)
Jag njuter av mammalivet. Även om vi haft en gnällig tös nu i några dagar, undrar om det är tänder på g?
Har börjat med flaska till vår lilla loppa, ja hon vill helt enkelt inte amma längre. Det är faktiskt ganska sorgligt på ett sett. Jag tyckte det var så mysigt på nätterna att ha henne så nära men nej nu blir hon bara förbannad. Bäst att lyssna på vår bestämda lilla dam ;)
I lördags hade vi ett underbart fint dop för vår prinsessa! Allt var verkligen perfekt!
Världens bästa Camilla sjöng så oerhört vackert så mina tårar kom direkt!
Min underbara syster hade gjort så goda tårtor och hon var verkligen världens vackraste gudmor!
Min mamma och min svärmor hjälpte till med väldigt mycket hela dagen!
Tack för att ni gjorde vår dag helt perfekt!
Tack även till släkt och vänner för att ni kom och delade denna dagen med oss.
Ni är alla helt underbara <3
Idag blir det lugnt här hemma. Orkar inte så mycket.
Men solen skiner så jag ska ut och njuta av en långpromenad lite senare!
Har lite kilon kvar som MÅSTE bort!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: