Denssan

Hokus Pokus

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det är ganska så roligt att se att det finns folk kvar som läser min blogg, men lite kommentarer ifrån er hade varit super ;)
Hade en trevlig dag igår på Ikea med 3 andra mammor och deras små liv. Det är så härligt att träffa andra mammor och få snacka av sig om allt möjligt =) Det v ar nog min billigaste runda på Ikea, jag spenderade hela 82 kr, bra gjort Denise! Man har verkligen fått bli ekonomisk nu när man är mammaledig, man kan inte leva lyxliv precis!
Men lite måste vi unna oss, som igår fick vi hem vår nya bil! Det är en supersnygg Honda -03! Äntligen får vi plats med både barnvagn och hund där bak, är riktigt nöjd! Ska bara lära mig att fickparkera med den ;)
Idag ska jag köra hem till min älskade syster och mina älskade gullungar! Det blir till att slappa i solen och bara njuta! Väntar bara på att min prinsessa ska vakna sen ska jag sätta igång.
Förhoppningsvis så ska vi iväg och handla en Hokus Pokus stol till prinsessan idag med, det blev ju lite pengar på dopet och de ska gå till denna skönheten:

 

Vi har inte valt färg än, får titta vad de har först =)

 

 

/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    klart hon ska ha lite kommentarer...för jag läser ju naturligvis! hade så gärna varit med er på ikea, gullisar! saknar dig massor!!

    2011-08-04 | 10:03:58
  • Cicci säger:

    Believe it or not; still here=)

    Imon drar vi till A Bombers!

    Nice med ny bil. Har det blivit ngn gammelbil efter Oldsen?

    Kram till er

    2011-08-04 | 12:31:05

Kommentera inlägget här: