Denssan

Dags att röra på fläsket

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sitter och väntar på att min älskling ska komma hem en sväng på lunchen. Det är så mysigt att få träffa honom en snabbis mitt på dagen och Hollie blir alltid så lycklig när han kommer hem =)
Det är inte klokt vad vår prinsessa har blivit stor! När jag tittar på henne nu när hon ligger och vilar på vår säng så kan jag inte förstå att hon blivit så stor! När hon ligger i sin vagn så tar hon numera upp nästan hela vagnen. Tiden går för fort, jag hinner inte med!
Men jag är så oerhört stolt över vår flicka. Hon är så otroligt snäll och alltid glad. Hon är verkligen det finaste som finns <3
Min älskade mamma och vår prinsessa Hollie <3
Nu ska jag snart iväg och gå en långpromenad med födelsedags grisen Malin, Vi ska ta en svng på Bulltofta, där är supermysigt att gå =)
Förresten! Var det någon av er som såg det engelska Livet på BB igår? Såg ni hon 20-åriga tjejen som fick barn, hon hade inte en enda hel tand i munnen! Det var fruktansvärt! Hon var så otroligt söt med munnen stängd men såg helt förfärlig ut när hon öppnade den! Det är inte klokt att man kan låta sig själv förfalla redan vid 20-års ålder!!
//Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: