Denssan

Tycker synd om mig själv

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är förkyld och jag hatar det! Mår även lite smått illa =/ Jag tycker faktiskt synd om mig själv idag, eller man får kanske inte tycka synd om sig själv?? Det finns ju alltid de som har det värre. Men nja jag anser att man får tycka synd om sig själv, ibland i alla fall =)

Idag är det valpkurs som gäller. Jag hoppas verkligen att regnet håller sig borta. Det är ingen höjdare att stå ute i det blöta och dirigera vad andra ska göra. Fick inte med mig några gummistövlar heller =/

Förresten det var längesedan jag fick någon kommentar eller någon fråga. Är det något som ni vill veta så bara fråga på =)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hej Hjärtat!

    Det låter som ni hade det SUPER i Spanien! Jag är avundsjuk....

    Kan man få se en bild på brunetten?? ;-)

    Jag tycker oxå synd om dig. Inte kul att va förkyld å må illa.

    Kramen

    2010-09-15 | 13:51:49

Kommentera inlägget här: