Denssan

Sverigedemokraterna

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag satt uppe så länge jag orkade igår för att följa valet. Tycker att det är väldigt intressant! Men jag måste säga att jag tycker att alla partier uppförde sig så fruktansvärt dåligt emot Sverigedemorkaterna. De gör bara mer skit för sig själv när de beteer sig så som de gjorde igår! Sverigedemokraterna har kommit så långt av en anledning och det tycker jag att de andra partierna måste acceptera detta! Att de klankar ner och säger att de vägrar att samarbeta med dem gör hela säker värre. Jag tror att Sverigedemokraterna har vunnit fler röster pga av att de andra partierna beter sig så som de gör.
Vi har haft mycket diskussioner nu på jobb, det är väldigt intressant att höra vad andra tycker och tänker.
Egentligen så håller jag inte med något av partierna till 100 %, det finns mycket fel och brister i alla. Men mitt hjärta slår med för ena sida, vilken säger jag inte =)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: