Denssan

Ibland vill jag inte

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland vill jag bara inte resa mig ifrån sängen. Idag var det en sån dag! Jag önskar jag bara kunde få somna om och sova tills jag vaknar och sedan.... Inte göra någonting! Åhh vad det hade varit skönt!

Igår var en lååång dag. det var iofs en väldigt bra dag, men den var låång! Direkt efter jobb gick jag till min söta kusin och fick håret fixat. Nu är det mörkt, riktigt mörkt, men jag älskar det =)
Kvart i 7 ringer jag min älskling som står fast på IKEA. Vårt kök som vi köpte i lördags var helt FEL! Så älsklingen fick först sitta i en timme för att lämna tillbaka sakerna och han var färdig med det när jag kom in till malmö. Så jag körde till IKEA, vi fixade det sista och fick de sakerna som vi skulle ha. Så klockan var över 8 när vi var färdiga. Älsklingen hade då spenderat nästan 3 timmar på IKEA =/
Sen körde vi en sväng till älsklingens chef och åt äpplekaka och tittade på Idol. tror klockan var över 22 när vi kom hem. Så det är inte så konstigt att jag är trött idag!
Men här är det ingen vila som gäller, det är valpkurs direkt efter jobb, så är hemma runt kl 20 ikväll, då tänker jag inta sängen DIREKT!!


Tack Lina för din söta kommentar =)


/Denise

Kommentarer

  • Veronica "Ånka" säger:

    haha märkligt, känns som att alla har någon nationell trött dag idag, alla (inkl jag sj) verkar tröttare än vanligt idag =)

    2010-09-29 | 15:17:31
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: