Denssan

Efterlyst

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår satt jag och tittade på Efterlyst (vilket jag gör var onsdag). Var gång de tar upp ett mord så gör det ont i kroppen på mig. Vem har egentligen rätt att ta någon annans liv? Vem har gett en annan människa den rätten? Jag blir så jäkla förbannad! Förstår de inte att de förstör livet på hur många människor som helst bara för att få lite egen njutning? Hela familjer som splittras, syskon och föräldrar som aldrig blir sig själv igen! Vilka egoistiska svin!
Eller de som inte kan få till det på något annat sätt än att våldta en främmande person! Hur lågt får man egentligen sjunka? Du förstår livet för en människa!
Jag vet inte vad jag hade gjort om någon hade skadat någon som står mig nära. Hade jag fått reda på vem den personen hade varit så vet jag ärligt inte vad jag hade gjort.

Alla mina tankar går till mördade Elin och till försvunna Rasmus nära och kära!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: