Denssan

Min lilla bula <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Min lilla bula på magen börjar att synas nu. Jag kan inte dölja den längre så idag tog jag på mig en tajt tröja på jobb. Har fått gulliga komplimanger och jag känner mig stolt! (Även om jag ibland känner mig som en riktig tjockis)
Att få vara gravid är det bästa som hänt mig, det är så nytt och spänannde allting. Okey jag är fruktansvärt trött och min kropp orkar inte det som den har orkat innan men det är någonting helt annat. Att få ha ett litet liv i magen är fantastiskt och det går inte många minuter mellan de gånger jag tänker på det lilla livet. De senaste veckorna har gått snabbt och jag hoppas att vinterna springer förbi! Jag vill ju ha vår lilal bebis här!

Tack älskling för allt du gör för mig och vår bebis! Utan dig hade jag aldrig klarat detta! Du är stjärnan i mitt liv! Älskar dig mest!



En lycklig Denise!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Du är så fin på bilden!! Visst är det väl på piren i Huntington Beach?? Längtar tillbaka...

    Gissar att du är världens finaste Mommy to be!

    Kram

    2010-10-29 | 23:05:31

Kommentera inlägget här: