Denssan

Jäkla huvudvärk

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har åkt på en jäkla huvudvärk, eller ska man kanske säga migrän??!! Har haft ont i huvudet varje dag i en vecka, vaknar till och med med huvudvärk!
Jag ringde till min barnmorska idag och fick tid till imorgon, ska ta lite prover. Förhoppningsvis kanske jag kan få något recept på något som hjälper då Alvedon inte hjälper ett smack!
Jag vill inte gå upp på morgonen! Jag hatar att ha ont och inte kunan göra något åt det!

Annars har jag haft en underbar helg =)
Lördagen spenderade vi på Old Bones och firade Charlie. Det var supertrevligt, blev mycket bebisprat (många som ska ha barn nästa år), god mat och riktigt trevligt sällskap. Tyvärr orkar jag inte så länge, men det får jag vänja mig vid =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: