Denssan

Att vissa orkar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag tittar runt på många bloggar och tycker det är skoj att titta på vad de får för kommentarer. Men ibland blir jag nästan förbannad över vad folk kommenterar och skriver. Folk lägger sig i saker som de inte har med att göra, hackar ner på varandra och är riktigt otrevliga. Hur orkar folk? Hur orkar man lägga ner tid och energi på något som man inte har ett skit med att göra? Alla väljer själv hur de vill leva sitt liv, det är deras val!
Jag tror att det är så många som är avundsjuka och det visar de med dessa kommentarer. Eller så har de helt enkelt inget eget liv och måste lägga sig i andras....



/Denise

Kommentarer

  • Veronica "Ånka" säger:

    SV: tack=) ja,jag förstår det, man har ju hur mycket planer som helst! haha, ja det blir annorlunda kan jag tro med en liten en, men mysigt med =)



    Jag håller med dej i detta inlägg, så jävla meningslöst med kassa kommentarer, var är det lönt att lägga sin tid o energi på sådant liksom?

    2010-11-03 | 17:12:14
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/
  • bettyboom säger:

    håller med vissa är så onödiga ..Så är dem oftast anonyma med..



    sen där här med rockabilly kläder när man är gravid .. Det är skit svårt..Jag va helt off när jag vänta Hailie.. Man får köpa vanliga kläder typ & pimpa dem med tygmärken lr sy om typ .. sen är där ju typ mamma jeans som man kan snygga till & sen ha ett töjbart linne till det & kanske knyta en skjorta precis ovanför magen.. Man får satsa mer på hår & detaaljer typ när man är gravid :( Men du är inte stor i dig själv så du kan ju säkerligen hitta massa kläder.. men jag vägde 3 siffrigt & hade massa problem ..

    2010-11-04 | 08:56:02
    Bloggadress: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: