Denssan

Ut med det gamla och in med det nya...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Helgen har varit fullbokad och jag har fått mycket gjort.. =)
Fredagen spenderades med min underbara föräldrar, lillebror och svärföräldrar, svägerska i vår nya lägenhet! Vi planerade och alla tyckte om vårt köp =)
Sen blev det Pizza på Slottsstadens Pizzeria, det var utan tvekan en av de godaste pizzorna jag någonsin ätit, där kommer vi att bli stammisar! 
Sen blev det soffan med älsklingen och vi var inne på IKEA´s hemsida och palnerade vårt kök, det komemr att bli riktigt fint =)

Lördagen var det Lifestyle and merchandice på Jägersro och Cardinals var där för att ställa ut sina bilar. Där var en del fina kläder, tatuerare mm. Bla var där någon tatuerare som skulle slå världsrekordet och tatuera samma kille i 48 timmar! Stackars den killen, hans kropp kan inte må bra idag!
Vi spenderade några timmar med resten av Cardinals, mina föräldrar och Malin och Lo. Tittade på wieghtpulling för hundar och funderar på att testa med Shira =)
Det blev även en sväng inom IKEA och nu tror jag att vi bestämt oss för hur köket ska se ut =) Efter det blev det middag hos världens underbaraste svärföräldrar tillsammans med mina älskade föräldrar och Malin och Brian. Alltid lika underbart trevligt, ni är bäst <3

Söndagen spenderade jag i min källare, inte alls roligt! Men jag fick mycket gjort =) Söta Caroline kom förbi en sväng, hämtade lite kläder mm och hjälpte mig en stund i källaren, tack snäckan!
Så nu har jag ca 5-6 sofsäckar med skit, 6 kartonger till Loppis och jag har endast sparat 2 kartonger ifrån källaren, riktigt bra gjort av mig, helnöjd!
Kvällen spenderades med min älskling. Det blev en Sällskapsresa film och chips & dippa!
Har haft en perfekt helg =)

Idag har jag ingen hundkurs (känns lite konstigt) så ska vila hela kvällen tänkte jag =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: