Denssan

Underbara minnen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår när jag var på väg hem ifrån hundkursen så tog jag en omväg och körde igenom Hököping. Jag har spenderat många underbara dagar där och upplevt mycket! Åkte så ofta jag bara kunde hem till min älskade moster och hennes familj.
Där upplevde jag min första kärlek, min första kyss, vänskap och en massa annat.
När jag satt där i bilen så fick jag en massa underbara känslor igenom hela kroppen och tankarna flög tillbaka till den tiden då jag var mellan 12-15 år. Sommarkvällarna då vi sov i tält, spelade fotboll, brännboll, tjuvrökte och lekte en hel del Sanning och Konsekvens.  Vilka underbara somrar det var! Inga bekymmer (förutom kärleksbekymmer)
Min söta kusin var inte gammal då, runt 7-8 år. Hon var alltid med mig! Vad vi än gjorde så var hon med. Så lite och så söt!
Jag tänker ofta tillbaka till denna underbara tid och hade jag kunnat så hade jag velat spola tillbaka tiden, bara för en dag. För att få uppleva allt det där igen, alla känslor och allt!
Hököpinge kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3


/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha=) Ja det var tider det! Men du vi hade nog bekymmer då med... inte samma typ men de fanns nog ändå där=) sova i tält.. vad var det som var så roligt med det egentligen...men vi älskade det=)



    ja jag skulle också vilja gå tillbaka för en dag!

    2010-05-25 | 11:33:57
  • Mijauu säger:

    Ja en gång i tiden hände det mycket i lilla hököpinge :) haha !

    2010-05-27 | 10:46:24
    Bloggadress: http://missmijauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: