Denssan

Trelleborgs sämsta restaurang

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Hade avslutning med mina KU:are igår, hur kommer mina onsdagar se ut nu? Kommer att sakna er massor!

Vi gick alla 16 st ner till Istanbul för att äta avslutningspizza. Men jag lovar att det vara absolut sista gången jag sätter min fot i den jäkla restaurangen! Först missade servitrisen att ge 4 st sina drickor. Okey det kan man acceptera men att sen 3 av vårt sällskap blir utan pizza! Då har det gått för långt! När vi alla andra ätit upp får jag nog, reser mig och går fram och frågar var resten av pizzorna blir av! Då har de bara gjort 2 till! Men den sista då, frågar jag. Då får jag till svar att det var väl bara 2 som inte fått! Helt sjukt! Det hela slutade med att en av ungdomarna fick vara utan mat. Vad fan är det för en jäkla restaurang? Så jäkla dåligt! Var är det för personal de har? Jag var riktigt förbannad när jag gick därifrån och jag hoppas verkligen att de skäms för hur de betedde sig! Jag hade kanske förstått det bättre om det var fullpackat på restaurangen men det var vi 16 och ett bord till!
Skärpning säger jag bara!
Sista gången jag betalar något för er mat!


/Denise

Kommentarer

  • Therese säger:

    fika? :) i kommande vecka?

    2010-05-27 | 20:42:04

Kommentera inlägget här: