Denssan

Tappat en bit av mitt hjärta...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har tappat en bit av mitt hjärta och det gör ont, det gör så fruktansvärt ont. Kan inte beskriva i ord hur ont det gör nu när jag väl tagit steget.
Det kommer att bli tomt nu och jag vet inte hur jag ska kunna fylla det tomrummet men jag hoppas att jag kommer att göra det. Det är en del som vill ha den platsen men ska jag verkligen våga släppa in någon annan så nära som jag hade dig? Vågar jag öppna mitt hjärta för någon ny vän eller är det helt förstört?
Idag har jag fruktansvärt ont i hjärtat, ibalnd tror jag att ett hjärta verkligen kan brista. Mitt hjärta har brustit och jag hoppas att det går att laga!

Hade jag inte haft dig min älskade Marcus i mitt liv så vet jag inte vad jag hade gjort. Du är mitt allt, min kärlek, mitt liv! Utan dig är jag inget. Det är dig som mitt hjärta slår för och det är dig jag vill leva med resten av livet!
Jag älskar dig mer än jag kan beskriva i ord och snart får vi vår efterlängtade lägenhet och då kan vi påbörja resten av vårt liv tillsammans! Jag längtar <3 <3 <3






/Denise

Kommentarer

  • Bella säger:

    Du har så många andra som bryr sig om dig! Så de tomrummet behöver inte fyllas ut av någon ny. Utan tänkt bara på alla andra i ditt liv som får större plats i hjärtat nu. De är svårt att förlora en vän men då får man tänka på alla som är kvar. Vi försvinner inte vad du än gör och kommer alltid finnas för dig <3

    2010-05-17 | 14:18:20
  • Cicci säger:

    Gumman!

    Du har ju trots allt dina nära och kära runt dig. Njut av dem och ta vara på tiden tillsammans!

    Även om det känns hårt att förlora en vän så kommer inte hjärtat att brista, men som min mamma brukar säga; "att ta farväl/skiljas är som att dö en bit".

    Å ännu värre är det ju när det är jobbiga omständigheter som gör att man skiljs åt...

    Sköt om dig.

    Kram

    2010-05-17 | 16:49:55
  • Elizabeth säger:

    Jag tycker om dig som du e =)

    Tråkigt att det har blivit som det blivit, har ju bara hört det lilla i telefon men jag anar hur det e nu. Har själv varit där, men man kommer igen även om det gör ont ett tag.

    kram

    2010-05-17 | 18:35:35

Kommentera inlägget här: