Denssan

Reklam casting

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var vi inne i Köpenhamn för reklam casting. Men nja det känns väl lite sådär efteråt. Det är många som har sökt till detta eftersom det är väldigt bra betalt. De ska bara välja ut 8 killar och 4 tjejer så nja det får vi väl se hur det blir med det. Men nu har man testat det i alla fall =)

Idag är det onsdag och sista dagen på jobb för denna veckan, härligt! Imorgon ska jag stå på Loppis hela dagen i Skegrie och försöka att få en massa kläder och annat sålt. Allt för en billig peng, kom och köp!! =)

Sen vad som händer de andra dagarna vet jag inte riktigt än. Eftersom vi får lägenheten nästa vecka så tar vi det nog lugnt, åker runt och tittar på kök, kakel, klinkers mm.. Spännande.. =) Jag längtar tilsl vi fått allt så som vi vill ha det, vårt eget hem!

Nu vet jag hur allt kommer att sluta och det var inte det jag hela tiden hoppats på. Men nu vet jag vad jag betyder och vad jag är värd för dig. Kan inte säga annat mer än att jag vet att jag funnits för dig till 110%, gjort ALLT för dig men fått en kniv i ryggen. Nu orkar jag inte med det mer, jag är värd mer än så!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: