Denssan

Huvudvärk =/

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag har jag huvudvärk. Det beror nog på att morgonen blev liiite för stressig. Stannade kvar i sängen snäppet för länge och sen var det full rulle. Jag glömde en hel del saker, även hundmaten =/ Men som tur var så löste det sig =) Jag hann precis i tid till jobb, tur att man är snabb och att det fanns kläder som satt bra, annars hade jag blivit väldigt sen!
Nu har jag fått i mig lite frukost och ska sätta igång med mina papper. Då kommer huvudvärken smygande, blää!

Igår hade vi avslutning på vår valp/vardagslydnad, riktigt roligt och så mycket de har lärt sig =) Det roliga är att alla vill fortsätta så det är bara till att sätta igång en kurs till =)

Idag blir det avslutning på Rallylydnaden, hoppas att regnet inte kommer! Jag vet ju inte var mitt regnställ är =/ Hoppas att jag hittar det nu när jag ska flyttstäda, vill ju inte köpa nytt när detta knappt är använt, typsikg mig =/ Jag lyckas alltid göra av med något som jag verkligen behöver!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: