Denssan

Håll tummarna!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag efter jobb ska jag och några till in till Danmark och förhoppningsvis bli uttagna till en reklamfilm, håll tummarna för mig och min älskling! Jag hoppas verkligen, det hade varit rikigt roligt och lite extra pengar i fickan!! Spännande!


Igår hade jag en egenkväll. Usch jag tycker inte om det! Först var jag duktigt och gick en runda med Shishi, lagade mat, vilade och sedan blev det en sväng till. Det värsta när jag är själv är att jag hela tiden är så jäkla sugen på att äta något, helt sjukt! Så fort jag är själv måste jag äta gottigt, kan det vara som jag tröstäter för att jag är själv? Hmm jobbigt i alla fall!
Mitt hjärta var inte hemma från klockan 21.30.
Sen kunde jag inte somna eftersom jag vilat alldeles för länge på soffan, typiskt mig!
Fick mig i alla fall ett gott skratt när jag tittade på Hollywood fruarna. Jag tycker om Maria Montazami, hon har i alla fall mer innanför huvudet än de andra två. De tror verkligen att de är 20år, håller på med unga små killar. I mina ögon är de riktigt pinsamma! Så jag säger bara: Maria, du är underbar!


/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Lycka till hörni. Fick en jävla tur med vädret med!

    Ride low!

    2010-05-11 | 13:16:46

Kommentera inlägget här: