Denssan

Fredalidedag =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är fredagen här igen och det är HÄRLIGT!
Tyvärr vaknade jag i morse med halsont och förkylning, men jag har inte tid att vara sjuk så jag låtsas att jag inte är det =)
Idag blir det fortsatt arbete i lägengheten. Min älskling har varit så duktig hela veckan och spenderat ett x antal timmar där var kväll, du är bäst!
Så vi vet vad som händer denna helgen, rivning och spackling, låter roligt va? Så har du inget för dig i helgen så kom och hjälpt till ;)
Hörde att Anna Bergendahl inte gick vidare till finalen imorgon, hur konstigt är inte det? Sverige har ALLTID varit med och hennes låt tycker jag själv är väldigt bra. Kanske är dags att lägga ner Melodifestivalen nu? Vissa länder håller verkligen ihop och det mräker man när de ger ut poäng, tråkigt tycker jag. Men men bättre lycka nästa år då Sverige!

/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Krya på dig :D

    Synd att Ers ska behöva jobba själv haha!

    Hoppas det går bra för er där borta.



    Var är det förresten? :S

    2010-05-29 | 14:16:16
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/
  • Karolina säger:

    Hej Denise! Hur ofta har Karlssons loppis? Är på möbeljakt och har aldrig varit hos dem! Tänkte att du är den bäste att fråga :)

    2010-05-29 | 15:41:14
    Bloggadress: http://karolinablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: