Denssan

Stolt ägare....

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår blev jag en stolt ägare av denna grymma plattång:



Jag är helt förälskad! Det är utan tvekan ett av mina bästa inköp! Värt varje krona!


Igår blev det middag hos Emelie innan det var dags för jobb. Det blev supergott!
Nu har vi bokat att träffas var onsdag innan KU och äta god middag. Snackar en hel del skit också, man behöver det!
Efter KU blev det hem till sängen och gosa ner sig där med Shira. Det är så underbart att se henne pigg igen, matte har saknat dig <3



Jag kan inte förstå att du inte hört av dig. Nu vet jag var du står!
Allt ligger i dina händer och jag tänker inte försöka mer!
Det är ditt val nu!





Tack för kommentarerna igår, jag hoppas på ni kommenterar lite då och då.. ;)

Nu ska jag sätta igång med lite papper, klappa mitt lena hår och njuta av musiken som jag kan passa på att spela nu när min arbetskamrat är på semester!

Förresten om 20 dagar är jag i L.A, åhh jag längtar!!!


/Denise

Kommentarer

  • Veronica"Ånka" säger:

    Tack =) ja 31 mars blir nästa =D ja de kan va en idé ja, låter härligt o få åka dit!

    2010-03-04 | 16:08:53
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: