Denssan

Nu sätter vi igång på Ryttaregården!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

På söndag sätter vi igång och det känns riktigt bra!
Igår planerade vi inför våra kurser och det känns verkligen perfekt, jag ser framemot att sätta igång!
Är du intresserad av någon kurs? Vi har allt ifrån valplydnad upp till elitlydnad och så har vi Rallyn såklart =)
Ta en titt på vår hemsida:

http://web.telia.com/~u47502860/hundcenter


Idag är det tisdag och jag är sjukt trött! Hade jag fått bestämma så hade jag bäddat ner mig i sängen och legat där hela dagen. Jag är trött och jag vill inte göra någonting!
Men man får helt enkelt ta sig i kragen och göra det man måste. Det blir även träning idag, det behövs! Det slarvades med det förra veckan när Shira var dålig, all min energi gick åt till henne. Nu börjar hon äntligen att piggna till och det känns underbart! Matte har saknat sitt hjärta <3 <3 <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: