Denssan

Kom igen nu, berätta vem ni är...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Varför har jag bara blygisar inne på min blogg? Är det för att ni bara vill snoka på hur mitt liv ser ut eller är det för att ni inte vågar kommentera?? Kom igen nu, visa vem ni är =)
En liten kommentar är väl inte så farligt??


Idag är det onsadg, härligt. Ska hem till Emelie efter jobb, hon ska bjuda mig på middag, kan det bli bättre? =) Jag fick även bestämma vad vi skulle äta, ännu bättre! Så det blir ris med kokt kyckling i currysås, mums!
Sen blir det direkt KU efter, då blir det väl spel som vanligt och en runda Wii.. =)


/Denise

Kommentarer

  • Annika säger:

    Jag brukar vara inne och läsa så jag är kanske en av blygisarna :)

    Kram Annika

    2010-03-03 | 09:24:14
  • Linda säger:

    jag brukar med vara och kika här. har försökt kommentera innan, men då har det inte funkat av någon anledning...

    2010-03-03 | 18:50:20
    Bloggadress: http://theonlycrazymee@blogg,se
  • sarah säger:

    En liten läsare till! Tycker du skriver en otroligt bra blogg! Händelserik och ärlig! By the way, jag gillar din stil starkt! // Sarah

    2010-03-03 | 21:04:49
  • Veronica"Ånka" säger:

    haha får väl erkänna också är inne lite då o då o läser, men jag brukar iaf lägga nån liten kommentar här o där =)

    2010-03-04 | 15:34:30
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: