Denssan

Jäkla magsmärtor...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag vill jag bara hem och lägga mig, bädda ner mig i min sköna säng och bara vara! Har sån jäkla mensvärk så jag vet inte var jag ska ta vögen. Mer än jag som hatar den skiten?? Haha alla tjejer eller?? =)
Men det är bara att bita sig i läppen och ta sig igenom dagen. Det bästa är iofs och låtsas att man inte har ont =)

Har haft en mysig helg med min älskling. Lördagen spenderades med mina föräldrar och resten av Cardinals med deras töser. Alltid trevligt! På scenen stod underbara Pat C Miller och hon är alltid lika perfekt bra! Synd att jag inte kunde se hela spelningen bara, men jag stod i alla fall längst fram som jag lovat, eller hur Camilla =)

Nu är det måndag igen och ja det känns likadant var vecka. Men sen helt plötsligt är det fredag och denna fredagen spenderar jag i Polen. Ja hela helgen som kommer faktiskt, härligt ska det bli.. =)
Men först ska jag ta mig igenom veckan och den är fullbokad!
Idag: Träning med älsklingen och packning!
Tisdag: Träning och packning
Onsdag: Middag med Emelie och jobb med ungdomarna
Torsdag: Middag hos underbara Caroline och sedan båten till Polen.
Så ja denna veckan är också helt fyld men det tycker jag om. Snabbare går det då till USA, bara 1,5 vecka kvar nu! Ni är väl inte avis ;)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Tjolahopp! Nu har vi våra biljetter till utställningen (lördagen) i Vegas!!!! Nice! Läääängtar.

    Enl hemsidan är 4-dagarspassen utsålda. Gissar att det kommer vara mycket folk =) (Tur för oss att vi bestämt oss för att bara gå på lördagen, med tanke på att biljetterna för hela helgen är slut.)

    Ha det så gott under din fullspäckade vecka.

    Kram

    2010-03-15 | 12:59:59

Kommentera inlägget här: