Denssan

Jag har världens bästa och underbaraste man!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag bara älskar min Marcus!
Igår var han och gjorde färdigt sin tatuering! Det är ett ansikte med ett spindelnät bakom och en dolk igenom med ett hjärta med ett D i. Nu har han gjort det ännu mer kärleksfullt! Ögonen på tjejansiktet har ett blått/grönt och ett brunt öga, alltså MINA ögon! Hur underbar gulligt är inte det?? Jag blev riktigt rörd när jag fick se det, han är världens underbaraste! Du och jag förevigt baby!! <3 <3 <3




Var en snabb sväng hemma hos min syster och mina små älsklingar igår! Ni är världens sötaste små pluttar och moster gör allt för er! Det blev lite bus, kel och några pussar, de är lite snåla med det.. =)
men det är alltid lika mysigt att komma hem där och jag lovar att jag ska komma innan jag åker till USA, jag måste! Kan inte vara utan er i flera veckor!

Sen när jag kom hem till min älskling så det det film. Jag såg Allt för min syster och jag grät, ja jag riktigt bölade. Det var en helt underbart vacker film. Den gick rakt in i mitt hjärta!
Jag skulle utan tvekan göra samma sak, jag skulle göra allt för min syster, hon är min ängel utan vingar och min kärlek till henne går inte att beskriva i ord! <3


Idag är det fredag, HÄRLIGT! Det blir en lugn kväll och förhoppningsvis så tar jag mig i kragen och börjar packa!
Imorgon ska vi på visning av ett litet hus, men jag har inte stora förhoppningar, det var många som var intresserade så priset kommer att springa iväg. Men vårt hus kommer väl också någon vacker dag.. =)
Sen på kvällen är det Rocking at Bakersfield och underbara Pat C Miller ska spela, så dit ska vi! Det blir middag med hela gänet och mina söta föräldrar först och sen är det underbar musik och förhoppningsvis dans hela kvällen.. =)
Men ingen alkohol för min del, det är hundkurs på söndag! =)







/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Vilken tatuering! Vilken "hyllning" till den han älskar (DIG)! Lovely.

    Imon drar vi till Jönköping för att kolla Brolle/Buddy Holly. Ska bli så kul.

    Å USA nedräkningen är i full gång! Fick just veta att vi är bjudna på BBQ-party i Vegas!!! I love!

    Lycka till med helg-aktiviteterna.

    Kram

    2010-03-12 | 11:35:26
  • Nina säger:

    Så fint av honom! Men nu blev jag jätte nyfiken, är det din "riktiga" ögonfärg? :)

    2010-03-12 | 12:35:01
    Bloggadress: http://themis.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha sant, lite dum fråga. Ja det gör du verkligen :)

    2010-03-12 | 12:55:15
    Bloggadress: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: