Denssan

Ibland blöder hjärtat..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ibland så måste man göra saker som man egentligen inte vill, men man har inget val. Man måste ta sig i kragen och våga ta det jobbiga steget. Man måste våga för att vinna och för att vinna måste man ta sig vidare i livet. Man kan inte stå kvar och stampa på samma plats år efter år, man måste ta sig upp ifrån gropen och vandra vidare. Hur jobbigt det än är och hur ont det än gör i en.
Idag tog jag ett stort kliv och det blöder verkligen i mitt hjärta! Men man måste i vissa fall tänka på sig själv, att man själv mår bra och man måste göra det som känns rätt. Jag hoppas att detta steget är på rätt väg, men det märker jag förr eller senare!


Idag är det onsdag, IGEN! Var har hela denna veckan tagit vägen?? Idag ska jag hem till Emelie på middag, mumsigt ska det bli! Jag tror att det skulle bli någog kycklingrytma, det ser jag framemot. =)
Sen är det jobb med ungdomarna som gäller, alltid skoj.. =)
Ska sova helt själv i natt och ja  som ni vet så hatar jag det. Jag gör som jag brukar, pratar med min älskling i telefon tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre, då somnar jag gott och drömmer om mitt hjärta <3
Min älskling betyder allt för mig, det är du som gör mitt liv värt att leva, jag älskar dig mest <3 <3 <3


Imorgon har jag bokat med min syster, måste åka och pussa på mosters små hjärtat! Har köpt lite böcker som vi ska titta i och bara busa! Sen kommer jag inte att se er på nästan 3 veckor och hur ska er moster klara av det? Moster älskar er till himlen och tillbaka, enda in i oändligheten!





/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: