Denssan

Beslutsångest....

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag fick panik igår. Den kom smygandes när jag höll på med min packning. Hur jag än vred och vände på allt så blev min väska fylld! Jag vill inte att min väska ska vara fylld men hur ska jag kunna lösa detta?
jag hatar min beslutångest som kommer. Jag kan aldrig bestäma mig och jag mår skit! Allt går ut över min älskling och det blir baar skit av allt! Hur ska man komma över denna jäkla beslutångesten?
Har i alla fall väskan med mig i bilen och ikväll när ajg är i Skegrie så ska jag gå igenom den en gång till tillsammans med mitt hjärta!
Sen när ajg ska hem ifrån Vegas så får jag köpa en väska till, jag har inget val =)

Åhh nerverna är jobbiga nu! I morgon är jag på väg! Åker ifrån Skegire kl 4 i natt så det närmar sig!! Spännande.. =)



/Denise

Kommentarer

  • Lina säger:

    Ha en jättetrevlig resa och njut av att vara ledig :)

    2010-03-23 | 10:23:09

Kommentera inlägget här: