Denssan

Vilket fynd!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredag igen och solen skiner på oss, underbart! Jag sitter på jobb och längtar tills jobbdagen är över så jag kan njuta av helgen!
Ska försöka hinna åka en sväng till min syster och mina små hjärtan <3
Sen blir det lägenheten hela dagen imorgon, det går framåt och om några veckor kan vi flytta in, längtar!!
Söndagen ska jag spendera på auktionen, ska jobba i caféet, alltid roligt. Kanske hittar någon fin möbel med =)

Igår gjorde jag ett riktigt fynd! Köpte ett 50-tals soffbord (teak) på tradera för 21 kr! Kan ni förstå! Det är löjligt billigt! Får det till och med lämnat i Malmö. Fick mail ifrån säljaren där han undrade om han skulle skratta eller gråta. Helt sjukt, vad får man egentligen för 21 kr? En glass ungefär, men jag lyckas med ett helt jäkla soffbord. Är stolt över mig själv =)

/Denise

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Vad härligt! Man ska kanske börja kolla på traderas möbler! Har aldrig tänkt på att de har möbler också!

    2010-06-06 | 10:24:13

Kommentera inlägget här: