Denssan

Min underbara helg

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndagen är här!
Jag har haft en superduper helg!
Fredag: Spenderade någ´ra timmar i lägenheten med min älskling! Jag slipade på det fina bordet jag köpt på tradera, sen blev det en tur till Beckers där vi hittade många fina tapeter =)
Sen blev det hem och mysa <3 Somnade ganska tidigt båda två, skönt!

Lördag: Fixade i lägenheten tillsammans med pappis och svärfar. Jag slipade och målade dörrkarmar, fick lite färg på mina fina kläder, typiskt mig! Men det blev fint =)
Fick ut hela toaletten så nu finns där inget alls kvar!
Underbara Camilla (Pat C Miller) dör upp runt 6 tiden. Hon fick hjälpa mig och fixa håret, sen blev det en runda till Mikael. Vi hade tänkt att vara på Debaser innan kl 10 (fritt inträde) men gitarren kom fram. Camilla sjöng hela låten Hallelulja och jäklar vilken röst den tösen har! Hon är helt underbart bra, min idol =)
Sen blev det lite allsång, champangne och jordgubbar, cider och den del snappsar. Sen innan vi vistte ordet av det så var kl 12! Då fick vi beställa Taxi till Debaser.
Men fy för vilken grymt dålig musik de spelar på det stället! Vi lyckades dansa till ett par låtar sen gav vi upp! Långa köer till toaletten folk som tränger sig före i kön (jag fick ut henne snabbare än kvickt) Har folk ingen respekt för hur saker och ting fungerar? Men en sak är säker, man tränger inte sig för Denise!
Det var annars en supre trevlig kväll med mycket goa skratt! Vi kom hem vid 3 tiden och då blev det majskolvar, mumsigt! Tack för en underbar kväll Camilla! Längtar tills Midsommar =)

Söndag: Sov läänge! Gick upp runt 12 för att äta god frukost på det Amerikanska fiket. Super god buffé med äggröra, bacon, kyckling, majs och PANNKAKOR! Super mumsigt!
Sen blev det en sväng till sängen igen, haha =)
Kl 14 körde vi till lägenheten och mötte upp pappis och lillebror. Det var tänkt att vi skulle göra något men så blev det inte. Jo vi bar ner kartongerna i källaren det var vad vi fick gjort =) Sen körde jag och lämnade männen på Pizzerian där de skulle ladda upp sig inför kommande Kiss konsert =)
Jag själv körde hem till min älskade syster och mian små hjärtan <3 Där fick jag hemmagjord pizza och mys med mina favoriter! Moster älskar er mest i hela världen <3
Kom hem vid kl 21, snabbt in i duschen sen däckade jag! Sen kom min älskling hem runt 12 tiden och då villa han prata om sin upplevelse, men jag var inte människa! Jag tror jag lyssnade en stund sen somnade jag gott igen!

Nu är det som sagt måndag. Jag har lämnat Shira på ett annat dagis idag och jag tror att det går bra (de har inte ringt). Sen blir det hundkurs ikväll och jag hoppas att vädret håller i sig!


/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Var är det egentligen du håller hundkurs? Har inte klurat ut det.

    Hälsa ers. hoppas det blir fint där borta så mycket som ni håller på!

    2010-06-14 | 12:58:28
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/
  • Cicci säger:

    Blir nyfiken på vad det är för Amerikanskt fik???

    Vad heter det och var är det?

    Kram

    2010-06-15 | 21:56:32

Kommentera inlägget här: