Denssan

Tisdag hela dagen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag gick det riktigt bra att lämna Shira. Hon börjar att vänja sig. De var ute och gick med hundarna när jag kom så det fanns ingen som kunde ta emot oss. Jag öoonar i "väntrastgården" och säger till Shira att gå in. Hon går in fint, jag säger Hej då och tänker att nu sätter hon igång. Men inte ett ljud. Hon var knäpp tyst! Skönt! Hon är duktigt min sessa <3

Idag har jag mycket på jobb. Har en del papper jag ska fixa nu på förmiddagen sen ska jag hjälpa till på ett begravninskaffe i eftermiddag. Alltid roligt att variera arbetsuppgifter =)

Sen efter jobb ska jag hem och packa ner allt det sista i lägenheten. Fy för vad jag har mycket saker att kasta! Hur kan man samla på sig så mycket skit! Imorgon ska vi tömma hela lägenheten och på söndag kommer städerskan. Jag har inte tid att städa själv, tur att det finns andra som kan göra det åt en för en billig peng =)
Det kommer att kännas konstigt nu, att inte ha min lägenhet kvar att gå hem till. Det kommer ta ett tag att vänja sig! Från och med nästa torsdag, dvs 1 Juli, min FÖDELSEDAG så kommer jag inte att ha min lägenhet mer. Konstigt men ändå skönt!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hon är duktig, din bebis!!

    Låter som ni hade en underbar helg i småländska vilda västern, hela familjen!

    Ha det bäst.

    Kram

    2010-06-22 | 17:07:49

Kommentera inlägget här: