Denssan

Så fruktansvärt trött

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är trött, så fruktansvärt äckligt trött. Kan knappt hålla ögonen öppna.  Jag sitter på jobb och dagdrömmer om min säng, hur sjukt är inte det?
Det har varit många sena kvällar och slitsamma dagar. Jag längtar tills allt är över, ajg vill tillbaka till mitt normala liv!

IDag ska jag få hjälp att tömma min lägenhet. Allt ska bort och slängas på tippen. Det kommer att kännas konstigt men nu är det dags. Städerskan kommer på söndag och då ska allt vara borta.
Jag har varit duktig och packat ner och slängt allt. Jag är stolt över mig själv!

Helgen närmar sig med STORA steg och jag längtar! Jag vill sitta i solen med en god drink i handen och kanske en cig i den andra och bara njuta!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: