Denssan

PANIK

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag börjar få smått panik nu! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt!
Idag ska jag tömma hela lägenheten men jag vet inte hur jag ska lyckas. De kartonger jag har kvar får inte plats i min bil!!! Sen måste ajg börja att planera inför kommande helg, men hur ska jag kunna packa när jag inte har någon aning om var fan mina kläder är! Allt ligger nerpackat i en massa kartonger! Jag känner att paniken smyger sig på och det känns inte bra. Jag längtar tills allt detta är över!!


/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Vaddå får inte plats? hur liten fisbil har du? =)



    Nä, de blev inget Palmträffande för mig. Jag hade ingen direkt att gå med, så jag sket i det. Där va säkert hur många som helst man kände, men känns trauditt att gå själv ändå.

    Haha, Ole e ALLTID i form. Han e bäst <3



    Ha de bra, cat!

    2010-06-23 | 18:07:27
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/
  • Henrik.. säger:

    Jag har också en liten bil.. Sålde ju amazonen. :/



    Midsommar tror jag blir en sväng till kusinerna, sen får jag se om jag ska våldgästa några andra stackare. :P Ska ni fira i pildammsparken eller? haha xD

    2010-06-23 | 20:10:42
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: