Denssan

Janis Joplin

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fick många besökare igår, det tycker jag om =) Ni är så välkomna så! Hoppas att ni stannar!

Lite bättre väder idag, skönt. Men jag vill ha tillbaka sommarvärmen! Hur kan den försvinna lika snabbt som den kom? Hoppas den kommer snart, jag måste verkligen bätta på brännan som inte finns. Jag är så blek att man ser igenom mig. En riktig blekfis!

För er som inte vet så är jag ett stort fan av Janis Joplin. Jag har under många år avgudat denna rösten och hennes helt underbara låtar! Ingen kan nå upp till hennes nivå, men Carolina af Ugglas är jäkligt nära när hon sjunger låtarna på svenska, de är riktigt bra!
Nu har jag även börjat beundra Pink för hennes version, den är riktigt bra:





Det är så att man får rysningar, helt jäkla underbart!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: