Denssan

Ett snabbt inlägg

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Sitter hemma och väntar på min älskling! Har haft en lång men underbart bra dag =)
Var en snabb tur hemma hos min älskade mormor och morfar <3
Sen var det hundkurs som gick riktigt bra idag, våra kursare är duktiga, man blir riktigt stolt =)

På tal om stolt så är jag grymt stolt över min underbara Shira! Hon testade på ett nytt dagis idag och hon lyckades charma ägarna! Hon har busat och varit hur duktig som helst. De sa även att de märkte att hon var socialt uppfostrad, alltid roligt att höra. Jag är en STOLT ägare till världens vackraste Shira <3

Nu ska jag hoppa i säng och läsa (tv:n vill inte fungera) Hoppas att mitt hjärta kommer hem snart!



Bjuder på en gammal bild =D


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: