Denssan

Det går framåt

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det går framåt med min förkylning. Hade en jäkla hosta igår på hundkursen, men det har lättat lite. Näsan rinner iofs som ett vattenfall och den lyser snart röd som ett stoppljus. Men men inget att göra! Jag låtsas fortfarande som att jag är frisk, vem har egentligen tid att tycka synd om sig själv?
Egentligen är man jäkligt dum, man måste tänka på sig själv. Det är något som jag sällan gör. Jag tänker mer på hur andra mår än hur jag själv mår. Jag hjälper hellre andra än hjälper mig själv. Jäkligt dumt om man tänker efter. Jag måste nog börja ändra mig själv! Jag måste börja tänka mer på mig själv, men det är inte enkelt.
Jag stannar aldrig hemma ifrån jobb, även om jag verkligen skulle behöva. Som just nu skulle jag egentligen behövt stanna hemma och vara nerbäddad. Men envis som man är så sitter man på jobb och sen ikväll ska jag stå ute och hålla i hundkurser. Men det är sån jag är. Kan inte lämna folk i sticket om jag inte ligger dödssjuk!


/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Ja du vet ju hur det är! :) Det är skitsvårt att göra det. Man är rädd för att man ska förlora vänner o allt det där. Men det är nog inte så allvarligt som man tror. De flesta förstår när det kommer till kritan. Men så är jag själv där igen. Lätt att ge råd men svårt att leva upp till dem själv haha!

    Käka lite enchinaforce och enchinagarde så släpper det nock! :P ciaao

    2010-06-01 | 11:04:12

Kommentera inlägget här: