Denssan

Dagishunden

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen idag känns mycket bättre. Solen skiner, sista dagen på jobb för denna veckan och sen ska jag åka och busa med mina små troll <3
Shira har även fått en dagisplats i Tygelsjö! Hon står tillsammans med en Ridgeback hane och igår hade de varit ute och busat i 3 timmar och sedan hade de stått tillsammans i buren. När jag hämtade henne var hon helt slut! Ögonen gick verkligen i kors och hon rörde int på sig under hela kvällen. Naww mattes bebis <3 Så från och med idag är hon en dagishund =)

Imorgon är det dagen som vi har planerat för läänge! Har en del att fixa idag inhandling mm. Jag riktigt längtar och det ska bli så roligt att se hennes reaktion!

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Halloj snygging!

    Är det Bedrock som gäller i helgen??!!

    Hoppas ni får en underbar helg.

    Kram

    2010-06-17 | 15:26:59
  • Henrik.. säger:

    Tänkte med höra var ni skulle i helgen, om man fick se er, eller om ni häckade i lägenheten 8)

    2010-06-18 | 13:40:51
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: