Denssan

Veckans bästa dag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja det är det idag, det är ju fredag =)

Igår hade jag verkligen en härlig dag! Direkt efter jobb fick jag träffat världens vackraste Camilla! Fick se hennes nygjorda tatuering och den var riktigt fin! Fick pratat en stund med snäckan!
Sen var det upp till lägenheten och pussa på min älskling i 20 min innan det var dags för mig att träffa Cicci (min bloggvän)!
Mötte Cicci utanför Kina och där blev vi sittandes i några timmar, riktigt trevligt! Vi har så mycket att prata om, allt mellan himmel och jord och jag har verkligen hittat en ny vän! Hoppas vi träffas snart igen!

Idag ska jag hem till Malin, äta god mat och snacka skit. Det har blivit mycket skitsnack de senaste dagarna men det tycker jag om =)

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Ja det var riktigt trevligt igår!! Skoj att det äntligen blev av. Hoppas vi ses snart igen.

    Kramen

    2010-07-09 | 09:56:37
  • Linda säger:

    Haha. Jag har också jättmånga planer på tatueringar. Helt sjukt =P Men sen är jag också rätt impulsiv av mig. Bruka inte tänka så länge på vad jag ska göra... Det bara blir =)

    Ja du. "Vanliga tråkiga" människor har vi tillräckligt av här i landet....

    Håller helt med om att det är tråkigt att det inte är helt accepterat än att se ut som man vill.. Så hade jag det på mitt förra jobb (behandlingshem för psykiskt sjuka och missbrukare)... Fick inte ha mina piercingar och helst täcka över tatueringarna. Och endast pga chefens personliga tycke.... För visst hände de att jag visade mina tatueringar ändå. Och alla boende tyckte det var jättehäftigt =)



    Nu däremot kan ja se ut precis som jag vill =) helt underbart!

    2010-07-09 | 10:32:39
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/
  • Linda säger:

    Härligt att det även inom kyrkan börjar bli accepterat =)

    Jamen eller hur? så fort man gjort en tatuering klar har man redan börjat planera nästa =) livsfarligt. haha.

    Rött är så underbart snyggt <3 intensivtoningar fäster ju på blekt hår =) är det jag använt när jag haft rosa eller rött! Finns många bra märken. Jag gillar Stargazers bäst. Tyvärr går det ju ur väldigt fort... men har hört många som kör en intensiv röd färg under intensivtoningen. det kanske kan vara något?

    hur som. blont är alltid fint (har det själv just nu=P)

    Ja, nu ska jag ha en underbar helg med min sambo och våra hundar!

    Hoppas du också får en härlig helg!

    2010-07-09 | 11:53:59
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: