Denssan

Till Cicci:

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Okey snäckan detta inlägget är endast för dig ;)

Fredag: Spenderade några timmar hos min söta kusin och fick håret fixat. Numera sitter där en lila färg i min lugg och jag älskar det. Hon är bäst <3
På kvällen blev det Debaser. Lyssnade på bra Rockabilly musik ifrån Ryssland (har ingen aning om namnet) Drack grymt goda drinkar, träffade härliga människor och skrattade som sattan. Fick se ett antal billiga tjejr. Inte klokt vad vissa bjuder ut sig själv!  Det är pinsamt att se och man skäms nästan för att vara av samma kön!

Lördag: Åkte in på Karlssons loppis tillsammans med mammis. Inte klokt vad mycket folk och de var helt hysteriska! De rev och slet i saker så det gick i sönder till höger och vänster! Men jag fick i alla fall köpt ett fint tidningsställ och en vas. Såg en skit fin byrå men det var någon som hann för mig, typiskt =/ Men det kommer nog fler =)
Körde till min syster och mina små trollungar. Busade och pussades i några timmar och ja jag har världens sötaste syskonbarn! Vince och Alice är moster ögonstenar <3
Sen spenderade vi kvällen tillsammans med mina älskade föräldrar och världens bästa svärföräldrar. Vi år god mat och super god efterrätt (jag som fixat) Spelade ett roligt spel och fick skrattat så ajg nästan fick kramp i magen! Min familj är utan tvekan bäst <3
Det blev en sen kväll och vi kom i säng efter kl 3, men det var det värt =)

Söndag: Var på barndop hos lilla söta Neo. Träffade gamlsa goda vänner och åt god tårta =)
Sen blev det en tur till Bauhaus efter det och shoppade lister till vår snygga ytterdörr =) Min man är bäst, han gör så fint i vår lägenhet och nu är det inte lång tid kvar innan vi kan bo där. Bara några veckor till älskling!

Ja det var min helg det =)
Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses Cicci! Jag riktigt längtar, det ska bli så skoj! Vi åker upp redan på torsdag, så när vi är där så ring!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Haha! Nu kan jag andas ut när jag vet att du haft en så bra helg=)

    Hoppas ingen annan läser, eftersom det bara var till mig;-) Hihi

    Stara kramen

    2010-07-27 | 10:22:17

Kommentera inlägget här: