Denssan

Sol vind och vatten

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilken varm helg det har varit! Det är helt sjukt, man blir svettig bara man går en meter, men det är samtidigt underbart härligt =)
Igår var jag på stranden med svärmor, det blev det första doppet detta året, super härligt! Lite färg fick jag med, dock inte så vacker =) Eftersom jag inte får sola min tattoo (Ska göra den färdig nästa vecka) så smörjde jag in det benet med solkräm 50 och hade en handduk över. Hur snyggt blev det sen? Helt röd/brun på ena benet medans det andra är vitt, snyggt! Men men det är det ingen som ser mer än jag själv och älsklingen så det gör inget =)

Min helg har varit riktigt lugn och skön. Var hemma hos Malin i fredags, åt tacos och misslyckad paj =) Såg en rolig film och snackade en massa skit =)
Lördagen spenderade jag hemma hos svärföräldrarna, tvättade, solade och bara njöt =)
Söndagen blev det stranden. Sen blev det hem till Mikael med älsklingen för att titta på fotboll. Påvögen dit stannar vi för att hämta pizza. Älskling går in och jag sitter kvar i bilen. Sitter och läser min nya tidning och helt plötsligt hör jag "Hej". Jag hoppas till och utanför står Mr Polis. "Hej" säger jag och småler. "Han är inne och hämtar pizza eller" "Ja"svarar jag. "Jag hoppas att han är JÄVLIGT snabb annars sätter jag 1000 kr böter" sen bara han gick. ORTEVLIGA JÄKEL säger jag bara! Måste man vara otrevlig för att man är ung polis? Sur som sattan går jag ut ur bilen och flyttar den innan älsklingen kommer. Jag hatar verkligen när folk är otrevliga emot en utan anledning!

Idag vill ajg inte vara på jobb, det är alldeles för varmt för det!
Men nja det är jobb 3 veckor till innan semester!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Haha, nice solbränna du verkar ha fått!!!!

    Har ju jobbat hela helgen, men idag blir det stranden! Så skönt!

    Ja, varför slår det aldrig fel med attityden hos unga poliser....

    Hoppas du har en fläkt som svalkar dig på jobbet!

    Kramen

    2010-07-12 | 09:25:19

Kommentera inlägget här: