Denssan

Öm och jäkligt svullen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är min fina tattoo färdig! Det var nästan en plåga igår, men värt all smärta! Smärtan är på ett sätt ganska härlig men ibland blir den för mycket. Jag var inställd på att det inte skulle kännas mycket eftersom det inte gjorde det sist, men fy för. Det gjorde ont från början till slut. Men nu sitter den där och den är utan tvekan jäkligt fin, jag är stolt! Tack Peter Lagergren, du är bäst!

Tråkigt väder idag, ganska skönt iofs med lite kyla. Men det är lika varmt på jobb i alla fall. Har papper att fixa och jag hoppas att dagen går fort! Ska till lägenheten sen och fixa där lite, vill bara bli färdig! Men min älskling är så duktig och hans jobbar och sliter, är stolt över dig!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: