Denssan

Myspys och Vollyboll

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Härligt!!
Hade en super dag igår, lugn och skön! Var hemma sent och det känns idag! Hade jag fått välja hade jag stannat hemma i sängen hela dagen!
Men jag har inget val, utan nu är det jobb och sedan är vi bortbjudna ikväll tillsammans med resten av min familj, jag tror det kommer att bli riktigt trevligt =)

Imorgon är det dasg för den årliga Vollybollen =) Jag tror att vi är upp emot 90 spelare, skoj! Jag har även fått med mig Linda i år vilket jag tycker är riktigt roligt! har skaffat mig ett par sådanadär korta leggings som ser ut som cykelbyxor!!?? måste ju täcka tatueringen, den fåt inte solas på några veckor. Så ja ajgf rå ha leggings och ett långt linne när jag spelar, riktigt snygg kommer jag att vara =)

Denna helgen kommer att bli underbar!

/Denise

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu fattas bara en trampebil så kan du ha den me dina cykelbyxor!

    Tycker en roddad Ford 32a hade gjort susen som modell. Tuffast i pildammsparken, helt klart!

    De e bara att se till att Ers fixar fram 4 hjul, ett set pedaler o nåra plankor! Seså, chopchop!

    2010-07-03 | 03:23:18
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: