Denssan

Köpenhamn

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var måndagen här och helgen har som vanligt sprungit iväg!

Hade en underbar lördag tillsammans med älsklingen, Camilla och Danne. De kom hem till oss runt lucnhtid sedan bar det av till köpenhamn. Där blev det en sväng i lite roliga affärer, fick shoppat två par skor (precis vad jag behövde) sen blev det en tur på Tivoli. Vi testade nog alla spelsaker och sattan vad det var roligt. Det blev en mysig karusell för mig och Camilla medans grabbarna njöt av sin öl.
Vi tog även en sväng om på dansbanan med alla underbara gubbar och gummor =)
Tog tåget hem lite över 23, sen en säng in till Syltan och åt grymt goda kycklingvingar! Sen somnade vi gott!

Igår låg jag hemma hos mina älskade föräldrar i trädgården och badade i deras pool. Min söta kusin och gulliga moster kom en sväng och sedan kom min vackra syster med mina älskade små troll <3
Åt supergod middag och mös hela dagen <3

Nu är det som sagt måndag igen och jag jobbar på. Ska till lägenheten med älsklingen sen och jag sak måla färdigt garderoberna =)
Det går framåt!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: