Denssan

Jag tycker om mig själv som jag är

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag på lunchen gick jag en liten sväng genom stan. Jag vet att jag skiljer mig ifrån mängden, både med mina kläder och mina tatueringar. Plus att idag har jag en röd sjal med vita prickar över håret (orkade inte duscha i morse) Jag klär mig i 50-tals stil (rockabilly) och jag älskar det.
Men det är fan vad folk är duktiga på att glo! Först tittar de på mitt ansikte sen tittar de ner på mina fötter (mina vackra tattoos) sen tittar de på mina kläder och tillbaks till ansiktet. Det är inte så att de gör det lite försiktigt utan de verkligen glor!
Ja jag vet att jag kan se bra ut och ja jag vet att jag inte ser ut som alla andra. Men jag älskar min stil och jag älskar mig själv. Jag är glad över att jag hittat mitt sanna jag och jag trivs!
Ni får gärna glo om ni vill, ni får även fråga om det är något ni undrar över, jag är en öppen person så fråga på bara. Men man behöver inte glo så att ögonen nästan trillar ur!




Jag älskar mina fötter!!!

/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det är härligt att någon mer vågar vara sig själv =)Gillar dina tatueringar! De på fötterna måste gjort j*vligt ont?!?

    2010-07-08 | 14:41:22
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/
  • Linda säger:

    Absolut ska man det!!

    Haha det är ju så att de vuxna oftast är värst.. Barn (särskilt små) kan ju i alla fall komma fram och fråga om de funderar på något. Men det har aldrig en vuxen gjort... Kommer ihåg en liten flicka som satt framför mig på bussen en gång (jag hade då chockrosa hår förutom mina piercingar och tatueringar) hon vände sig om flera gånger. Och till slut sa hon till sin mamma: Titta vilken vacker tjej. Då blev jag glad =P

    Kan förstå att de gjorde ont ^^ min på bröstkorgen va inte rolig.. hua.. men som du säger. Nu sitter den ju där hela livet =)

    Jag har en toppendag! Hoppas du också har det!

    2010-07-08 | 14:56:29
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: