Denssan

Illamående

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag mår jag illa och jag hatar det. Kanske helt enkelt har druckit för mycket juice? Nej skärp dig Denise, nu får det helt enkelt bara bli vatten!

Ska till nya lägenheten idag, känns som evigheter sedan jag var där! Hoppas hoppas att vi hinner åka och beställa kök, köpa färg och tapeter idag med. Jag vill flytta in nu! Jag längtar snart ihjäl mig, jag vill hem till mitt hem!

Snart har halva veckan gått och helgen närmar sig, härligt. Det blir en lugn helg för oss, det behöver vi!
Exakt vad vi ska göra vet jag inte än. Tyvärr blir det inget sol och bad för mig i alla fall, korkat att ajg egentligen gjorde tatueringen mitt i sommaren, men vill man vara fin så får man lida pin. Den är snart färdigläkt och ja då är det bara till att köra igen, den 21 ska jag fylla i färgerna, underbart!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Ser fram emot i morgon!!!!!!

    Kram

    2010-07-07 | 13:02:38

Kommentera inlägget här: