Denssan

Helvetes bilalarm!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har ett jäkla larm på min bil som jag inte brukar sätta igång, men de sätter ofta igång sig själv! Detta hände då i morse när jag glad och lycklig skulle åka till jobb. Öppnar till hunden och helvetet brakar löst! Det går ju inte att stänga möget! Jag står där som ett fjån och trycker på larmknappen men inget händer. Det blir tyst i 10 sek sen sätter det igång igen! Fick ringa ner älsklingen som tillsist lyckades!
Detta har hänt mig ett ex antal gånger och ja jag har dragit i sladden och helst av allt skulle jag vilja dra i sönder allt, men det hjälper ju inte, måste stänga av möget någonstans! Åhh bilhelvete!

Men men när jag väl kommit på plats och öppnar min blogg så ser jag att jag har många nya läsare och en del nya som kommenterat! Ni är hjärtligt välkommna och det är bara till att slänga in fler kommentater, det tycker jag om =)

Igår efter jobb körde jag till nya lägenheten. Duktiga Denise målade i den stora garderoben och fy för vad svettigt det var! Jag kan utan tvekan säga att jag tycker synd om er målare nu på sommaren, hur klarar ni av det? Jag överlevde den garderoben men sen var jag helt slut!
Köpte sushi och åkte ner tillstranden. Tog ett dopp med älsklingen och Shira =) Shira tycker inte riktigt om att få vattnet upp till magen men det gick bra igår, hon busade och hade sig och tyckte nog det var lika skönt som vi tyckte.
Så min kväll igår var riktigt mysig <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: