Denssan

Färdigt konstverk

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idga blir min underbara tattoo färdig! Ska vara på plats halv 4 och jag bara längtar. Hoppas att klockan går snabbt idag, jag vill ha mitt låt färdigt! Sen kommer jag att stirra mig blind på det vackra konstverket som kommer att sitta på min kropp för evigt, underbart!

Efter jag rä färdig hos tatueraren så ska jag mysa med Pat C. Vi ska köpa någon god mat och sätta oss i parken och mysa tillsammans med Shira. Vi måste börja planera nästa helg då det är A-Bombers! Mycket att planera inför den helgen. Alla kläder och hårblommor man ska ha med ;)

Helgen börjar närma sig med. Har inte bestämt någonting, skönt. Jag hoppas faktiskt på att det inte blir strålande sol eftersom jag inte kan sola och bada med min nya tattoo (lite ego får man vara). Annars kommer jag att dö av svettningar och det vill jag inte =)

Jag ska försöka lägga upp en bild ikväll på mitt avcka lår ;)
Om ni är nyfikna ;)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: