Denssan

Den sista vilan

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det fredag, det brukar vara den bästa dagen på hela veckan. Men denna fredagen är inte riktigt lika rolig. För idag är det nämligen begravning för älsklingens underbara farmor. Det kommer att bli en vacker begravning och nu är hon äntligen tillsammans med sin man igen, nu skiljs de aldrig mer ifrån varandra <3 Sov gott vackra ängel <3

Jag som jobbar inom kyrkan möter döden nästan var dag. Det är en väg som vi vet alla ska vandra, vi har inget val. Som tur är så vet man aldrig när det är dags, men för att vara på den säkra sidan så ska man alltid tala om för de som står en nära hur mycket de betyder för en. Det är viktig att visa sin kärlek! Jag är väldigt öppen som person och jag pussar och kramar de som jag älskar. En puss på kinden och en varm kram, finns det egentligen något bättre? Det värmer hela kroppen och den känslan kan man leva på länge.
Somna aldrig som ovänner och krama hellre en gång för mycket än för lite =)

Hoppas ni får en underbar dag i det vackra vädret!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: