Denssan

Wihhooo idag är det en bra dag!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag känns allt på topp! Jag vet inte varför men det känns som att detta kommer att bli en bra dag! Hela dagen är planerade, jobba, luncha med Liza, få håret hos älskade kussen, äta god mat och dricka vin med Jenny.. =).. Antagligen blir det en liten sväng ut också, trevligt trevligt..=)
Ska bli mysigt att spendera kvällen men bara Jenny, det var längesedan det bara var hon och jag! Samtidigt så hatar jag att inte vara med älsklingen, men jag klarar mig nog tills imorgon, älsklig du är med mig i mina tankar och drömmar hela tiden <3

Men innan min kväll kan börja så har jag en lång arbetsdag framför mig, har en hel del jag måste fixa. Men det är bara roligt, då går dagen fort.. =)

Imorgon ska jag först hem till Annika med Jenny. Vi har lite mer planer som vi ska fixa med innan våra kurser sätter igång (glöm inte att anmäla er)
Sen på kvällen ska vi på kalas till Marcus kusin, trevligt =)
På söndag hade jag tänkt mig en sväng på IKEA, jag hittade en garderob som skulle passa perfekt hemma hos mig och Marcus, jag vill ha!! =)


/Denise

Kommentarer

  • Veronica "Ånka" säger:

    ja där finns ju så mkt man skulle vilja göra! inte helt lätt alltid att bestämma sej!

    2010-01-30 | 18:42:32
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: